Bloedafname

U kunt bloed laten prikken of materiaal inleveren op veel plekken in de regio Den Haag en Zoetermeer.

Let op: in de meeste gevallen moet u een afspraak maken voor bloedafname. Voor het inleveren van materiaal is dit niet nodig.

Vervoer en parkeren

Klik hier voor een overzicht van de locaties waar wij zorg verlenen. Klik op de locatie waar u een afspraak heeft voor meer informatie over

• parkeermogelijkheden;
  • parkeertarieven;
  • parkeerplaatsen voor mindervaliden;
  • brengen en halen van patiënten en bezoekers.

In parkeergarage Haga Hospital Leyweg zijn een aantal parkeerplaatsen gereserveerd voor mindervaliden.

In de parkeergarage staan parkeerautomaten. Hier kunt u met pin, creditcard of contant betalen.

Parkeert u op het terrein bij het Spoedplein? Betaal dan (met pin) bij de automaat bij de ingang van het Spoedplein.

De HagaShuttle is op dit moment niet in gebruik.

Vervoer per (lig)taxi kan nodig zijn voor wie (nog) niet in staat is zelfstandig naar het ziekenhuis te komen.

Bij vertrek uit het ziekenhuis kan de receptionist desgewenst een taxi bestellen. De kosten zijn voor eigen rekening.

U kunt iemand wegbrengen of ophalen bij de Kiss+Ride (K+R) bij de hoofdingang. Deze bereikt u via de Dedemsvaartweg/Houtwijklaan en de Escamplaan. Bij de keerlus mag u de auto heel even laten staan. U kunt daarna parkeren in de parkeergarage.