Interactieve vloer

19 november 2020

Dagelijks komen er in ons ziekenhuis 258 kinderen langs en blijven er 55 kinderen logeren. Zo’n ziekenhuisbezoek is voor kinderen vaak ingrijpend.

Tom speelt met de interactieve vloer

Er lopen mensen in witte jassen rond en ouders lijken toch wat meer gespannen dan anders. Het is begrijpelijk dat kinderen zich hier niet helemaal op hun gemak voelen.

We doen daarom ons best om een wereld van ontspanning en afleiding te creëren. Bijvoorbeeld in de vorm van speeltoestellen, knuffelkarakters, (interactieve) games en beleefruimtes. Hier zie je Tom (6 jaar) die zich vermaakt met de interactieve vloer op de eerste verdieping. De vloer heeft meerdere gave games waar je uit kunt kiezen, zodat je even helemaal vergeet waar je bent.

Lees op onze kinderwebsite wat wij nog meer doen om kinderen af te leiden en helpen ontspannen.

Naar het overzicht