Is uw kind opgenomen in het Juliana Kinderziekenhuis? Zieke kinderen voelen zich vaak beter als het hele gezin in de buurt is. Ouders, broertjes en zusjes zijn van harte welkom om te overnachten in het Ronald McDonald Huis op de derde etage van het Juliana Kinderziekenhuis. Zo bent u vlakbij uw kind, maar kunt u zelf ook tot rust komen en opladen in een comfortabele omgeving.

In het Ronald McDonald Huis overnacht u (met uw gezin) op een van onze luxe gastenkamers met eigen badkamer en televisie. Het Huis is meer dan een logeerplek dicht bij het ziekenhuis. U kunt andere gezinnen ontmoeten in de gemeenschappelijke ruimtes: in de woonkamer met zachte banken, in de eetkamer en in de grote keuken.

Tijdens uw verblijf doet u uw eigen was. Hiervoor maakt u gratis gebruik van wasmachines en drogers. Een verblijf kost u meestal (bijna) niets. In veel gevallen vergoedt de zorgverzekeraar de kosten.

Overnachten in het Ronald Mc Donald Huis Den Haag?

Vertel de afdeling dat u graag in het Ronald McDonald Huis wilt overnachten. De verpleegkundige bekijkt vraagt bij het Huis of er een kamer voor u vrij is. U kunt zich niet zelf aanmelden voor een verblijf in het Huis.

Lees meer over het Ronald McDonald Huis Den Haag