Als je in het ziekenhuis ligt, is extra aandacht erg fijn. Veel patiënten knappen dan ook op van een kaartje. Wilt u een kaartje versturen? Dan bezorgen wij deze voor u aan bed.

U helpt ons enorm als u het volgende vermeldt op de envelop:

• De naam van de patiënt;
  • De afdeling of etage;
  • Het kamernummer (als deze bekend is);

Vermeld ook onze adresgegevens:

• Postbus 40551
  • 2504 LN Den Haag

Post versturen vanuit het ziekenhuis

Ligt u in het ziekenhuis en wilt u een kaart of brief versturen? Geef deze dan mee aan de verpleegkundige op de afdeling. Zorg er wel voor dat de post is voorzien van het aantal benodigde postzegels.

Brievenbus

U kunt uw post ook in de PostNL brievenbus stoppen. Deze vindt u naast de hoofdingang.

Stuur een kaartje via Kaartje2go

Een kaartje versturen en tegelijk een goed doel steunen? Maak dan gebruik van Kaartje2go. Kies een van de vele ontwerpen en voeg een persoonlijke boodschap toe. U kunt ook een eigen ontwerp of foto uploaden. De kaart wordt aan bed bezorgd.